Så er websitet endelig klar - se nedenstående link. I skrivende stund er der 8 tilmeldte hvoraf 2 er Laser Standard.

I dagene 10. - 12. september afholder Moss Seilforening Laser Europa Cup og samtidig hermed Norsk Mesterskab og Nordisk Mesterskab.

Du har måske, lige som jeg, undret dig over at det ikke snart blev muligt at se NOR samt at tilmelde sig. Jeg har været i kontakt med Norsk Laser Klub's formand Kristian Fæste og har via ham og hans kontakter i Moss fået oplyst, at sitet skulle være i drift senest onsdag i næste uge - altså onsdag den 25. august 2010.

Hold selv øje med websitet - der sker snart noget !!

Link til Laser Europa Cup, Moss - klik hér

Sejlerhilsen Flemming


Joomla! fejlsøgningskonsol

Session

Profilinformation

Hukommelsesforbrug

Database forespørgsler