Foto: Sommerbillede fra Young Europeans Sailing YES i 2012

Vil du hjælpe med at sørge for at udtagelse til YSWC/YSEC forløber som smurt?

Bønnerup Strand Sejlklub skal i weekenden 26.-28. april være vært for TORM UGP, som samtidig er udtagelse til UVM for Laser Radial.

Vi vil derfor være glade, hvis der blandt Laser-gruppen er nogle gode forældre med kompetencer indenfor banebemanding mm. som vil glæde os med deres hjælp til at afvikle det bedste TORM UGP i 2013

Vi kan som tak tilbyde:

-        Gratis camping på pladsen (ex strøm, da den skal afregnes overfor havnen)

-        Fri forplejning for hjælpere på dage man er aktiv (morgenmad + frokost + aftensmad)

Vil du hjælpe?

Skriv en mail hvor du angiver:

-        Navn

-        Mobil

-        E-mail

-        ønske om plads på banebåd eller kølbåd (start/mål)

-        Evt. medbringe egen rib (type/motorstørrelse)

-        Tilknyttet sejler(e)


Skriv til Erik og Steen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Vi ser frem til at høre fra jer, og glæder os til at se både jer og jeres sejlere til et forrygende stævne J


Joomla! fejlsøgningskonsol

Session

Profilinformation

Hukommelsesforbrug

Database forespørgsler